Jak uzyskać kredyt konsolidacyjny dla firmy?

Jak uzyskać kredyt konsolidacyjny dla firmy?
5 (100%) 128 votes

Jak uzyskać kredyt konsolidacyjny dla firmy?

Czym jest kredyt konsolidacyjny?

Opcja konsolidacji (połączenia) posiadanych kredytów staje się coraz popularniejsza. Czasami wysokie raty stanowią znaczny procent firmowego budżetu, więc ich spłata zaczyna sprawiać trudności – szczególnie wtedy, gdy przedsiębiorstwo generuje mniejsze zyski.
Kredyt konsolidacyjny jest kredytem długoterminowym. Dzieli się na kredyt bez zabezpieczeń lub na kredyt wymagany zabezpieczenia hipoteką na wskazanej przez kredytobiorcę nieruchomości. Co ważne, nieruchomość ta nie musi być własnością kredytobiorcy; w przypadku, gdy będzie należeć ona do osoby trzeciej, wystarczy tylko zgoda właściciela na obciążenie hipoteką.

Kto może ubiegać się o kredyt konsolidacyjny?

O konsolidację kredytu mogą ubiegać się osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, spółki cywilne i jawne, spółki prawa handlowego, a także osoby wykonujące wolne zawody. Kolejnymi warunkami jego otrzymania są: zdolność kredytowa, posiadanie prawidłowo obsługiwanych kredytów podlegających konsolidacji oraz brak zaległości wobec ZUS-u i Urzędu Skarbowego. Działalność gospodarcza musi istnieć (i nie mieć strat) co najmniej 15 miesięcy.

Co zrobić, by pozyskać kredyt konsolidacyjny?

Jeśli czujesz, że Twoim biznesowym finansom niezbędne jest natychmiastowe odciążenie i nosisz się z zamiarem zaciągnięcia kredytu konsolidacyjnego, umów się z doświadczonym i rzetelnym doradcą.
Dzięki profesjonalnym wskazówkom i spersonalizowanej pomocy z całą pewnością uda Ci się wybrać najkorzystniejszy kredyt konsolidacyjny dostępny na rynku.
Po dogłębnej analizie i zdecydowaniu się na najlepszą ofertę, uzyskasz pomoc doradcy przy wypełnianiu i składaniu wniosku do banku. Kiedy wszelkie formalności zostaną dopełnione Tobie pozostanie cieszyć się jedną wygodną i obniżoną ratą.

You may also like

Referencje